.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمر همت ببندیم و بیشتر کار کنیم!
رهبری معظم انقلاب مثل همیشه با درکی انقلابی و الهی از اوضاع جامعه، سال 89 را سال "همت مضاعف و کار مضاعف"اعلام فرمود تا مسئولان نظام را در همه عرصه ها به سمت احیاء و بکارگیری همه ظرفیتها و قابلیتها بر اساس مقتضیات جامعه و کشور رهنمون شده و تکلیف کلی خادمان جامعه را معلوم نمایند...
کمر همت ببندیم و بیشتر کار کنیم!

سال 88 با همه فراز و نشیب های غیر متداول گذشت و اگر چه بسیار تلخ بود ، اما موجب عبرت گشت و مردم ما یکبار دیگر، ولایت پذیری و ولایت خواهی و ولایت مداری را که امام راحل موکداً یادشان داده بود، تمرین کرده و امتحان دادند و الحمدالله از این آزمون سخت نیز سربلند بیرون آمده و از ولی امر مسلمین نمره قبولی و عالی دریافت کردند.

اینک سال 89 از راه رسید تا با گذر از آنچه که بر ما و کشور ما و مردم ما گذشت، بشارت دهنده آینده ای پر امید و پر نشاط و پر از دستاورد های خدمتی برای مردم همیشه سرافراز ما باشد.

رهبری معظم انقلاب مثل همیشه با درکی انقلابی و الهی از اوضاع جامعه، سال 89 را سال "همت مضاعف و کار مضاعف"اعلام فرمود تا مسئولان نظام را در همه عرصه ها به سمت احیاء و بکارگیری همه ظرفیتها و قابلیتها بر اساس مقتضیات جامعه و کشور رهنمون شده و تکلیف کلی خادمان جامعه را معلوم نمایند.

معظم له با درایتی همیشگی،ضمن اعلان پایان مرافعه های فرصت کش و پر ریزش،همچون گذشته فصل الخطاب شده و نسخه جدیدی را برای درمان بیماری اپیدمی اختلافات ناشی از انتخابات، پیچیده و همه را به پرهیز از حرافیها و تغلیظ فعالیتها و کارهای اساسی و اهتمام هر چه بیشتر درخدمت به مردم ترغیب فرمودند.

نکته جالب توجه در این پیام خدمت محور نوروزی،تاکید ایشان به اتکال و مساعدت الهی و تقویت زمینه های موفقیت و مخالفت با دشمنان و نهایتاً تقویت مضاعف علم و ایمان در میان خود بوده که همین امر هم موجب استعانت و حمایت الهی و هموار شدن راهها و بر طرف شدن موانع خواهد گردید.

چشم انداز بلند مدت رهبری معظم بر مبنای سیری ناپذیری روحیه خدمت به مردم در مسئولان به عنوان خادمان خستگی ناپذیر جامعه استوار است و دقیقاً از همین منظر نیز همواره از خادمان مردم حمایت کرده و بزرگترین تفکیک اجتماعی معظم له نیز مربوط به دو واژه پر مفهوم خادم و خائن است.

حسن انتخاب و سوژه گزینی سالانه رهبر عزیزمان آنچنان هوشمندانه و داهیانه انجام می شود که ما در هر نوروز، انتظار مشتاقانه و بی صبرانه مردم را در استماع نامگذاری سال نو، به عینه شاهدیم.

مهم اینجاست که ایشان با شناخت همه جانبه مشکلات و مطالبات جامعه ملی و جهانی، حاذق ترین طبابت معیشتی و رفاهی و فرهنگی و سیاسی جامعه و مردم را راساً به نمایش می گذارد.

اینجانب به شهادت و اعتبار استقبال های سالانه گذشته از فراخوان رهبر معظم انقلاب، به ضرس قاطع اعلام می کنم که شعار "همت مضاعف و کار مضاعف" نیز به عنوان یک فرهنگ در کشور و در بین مردم، جاودانه شده و جدی تر از گذشته،پیگیری خواهد گردید، اگر چه مطمئنم دشمن در جنگی نرم با این مصلحت اندیشی مردم محور رهبری معظم میز مقابله عملی و مفهومی خواهد کرد!

در پایان باز هم به تاسی از رهبری معظم یادآور می شوم که جامعه ما و مردم ما به شدت مستحق دریافت خدمات بزرگ از جانب نظام مقدس جمهوری اسلامی اند و نظام نیز بر این مطالبه محقانه مهر تایید زده و بر انجام آن تاکید دارد و از این بابت، ارتقاء کمی و کیفی خدمات و فعالیتهای اجتماعی و اداری جامعه، از ضروریات اجتناب ناپذیر است و پیام نوروزی امسال رهبری معظم نیز در اصل صدور فرمان خدمت مضاعف از سوی ایشان به مسئولان عالیه،میانی و دانیه کشور است.

اینجاست که بقول سعدی شیرازی باید گفت: به عمل کار برآید، به سخندانی نیست!

پس مهم ترین وظیفه شهروندان و مدیران جامعه،بالابردن راندمان کار و یا همان ارتقاء ساعات مفید اشتغال هر ایرانی و دریافت بالاترین نمره در ارزیابی فعالیت های درون سازمانی و برون سازمانی مستند به اسناد و و مقایسه با استاندارد های بین المللی است.

امیدوارم با درک جدیت و قاطعیت روح بیانات رهبر معظم از هیچ فرصتی برای شکار فرصتها دریغ نورزیده و در ماهرانه ترین نقشهای اجتماعی خود،در توسعه فرهنگ کار و پوشیدن جامه خدمت،کمر همت ببندیم.

صادقعلی رنجبر-عضو هیئت علمی دانشگاه-1/1/89


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 فروردين 1389
سلامت،سعادت،سیادت،سرور،سروری،سبزی و سرزندگی هفت سین زندگیتان باد!
امیدوارم سال خوبی داشته باشید
نوروز مبارک
نا شناس 1 فروردين 1389
امیدواریم بیانات مقام معظم رهبری را سر لوحه کارهایمان قرار دهیم و تمامی کدوردها را کنار بزنیم و فقط " کار کار کار "

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.539 seconds.